recomandările lunii iulie


9 gânduri despre &8222;recomandările lunii iulie&8221;

  1. dana zice:

    @ cristi c: chitaristii astia…🙂

    Dintre noutati am ascultat „The Imagine Project”, discul nou facut de Herbie Hancock impreuna cu o gasca intreaga de artisti, printre care si Anoushka Shankar:

    • eu sînt foarte eclectic din fire, după cum sper că se poate observa din postările anterioare.😛
      nu sînt un mare fan al lui di meola, dar albumul ăsta mi se pare cel mai bun de la the rite of strings şi di meola plays piazzolla încoace (atît cît am ascultat eu)

Lasă un răspuns

