Recomandările lunii mai


64 de gânduri despre &8222;Recomandările lunii mai&8221;

    • m3shuggah zice:

      Foarte agresiv, intens şi bine închegat… îmi reaminteşte de Marduk din perioada cu Legion la voce pe undeva.

      • Lanternativa zice:

        Da, ai drepate: agresiv si bine inchegat. Mie mi-a amintit pe undeva de Gorgoroth. Rar mai gasesti asa ceva astazi IMHO.

        Ma gandeam chiar la o recenzie pe raw / minimal BM – dar nu pe Irhmgaar, ci pe alt proiect frantuzesc oribil.

      • m3shuggah zice:

        Aş fi foarte bucuros dacă ai scrie cât mai multe recenzii la albume de black metal sau dark ambient aici pe Muzikamagika. Cred că la ora actuală sunt multe trupe de gen care merită să fie promovate la noi. Şi eu aş vrea să promovez câteva care îmi plac foarte mult, de exemplu Skagos, Urfaust, The Ruins of Beverast, Deathspell Omega, Mgla, Furia, Forteresse, Menace Ruine, Gnaw Their Tongues, etc.

  1. m3shuggah zice:

    Sick Of It All, una dintre cele mai adevărate formaţii de hardcore, au scos noul lor album, „Based on a True Story,” luna trecută. Tocmai au filmat şi primul clip de pe album la piesa „Death or Jail.” Brutal!

  2. Lanternativa zice:

    Doua chestii pe care eu, personal, le consider a fi superbe!

    Hauschka:

    Dustin O’Halloran:

    Le clasificati voi ce-si-cum-si-unde se incadreaza…

  3. dana zice:

    in seara asta eu am in playlist Pat Metheny – One Quiet Night, din motive de ploaie si de inima albastra🙂

  4. m3shuggah zice:

    Poate cea mai interesantă preluare Slayer… sincer nu credeam că „Dead Skin Mask” poate să sune mai malefic decât în varianta originală. Nadja rulează!!!!!

  5. m3shuggah zice:

    Ultimul clip Soulfly la piesa „Rise of the Fallen,” feat. Greg Puciato (Dillinger Escape Plan), de pe noul album „Omen” care va fi lansat oficial pe 24 mai.

  6. dana zice:

    Mi se pare greu de incadrat intr-un gen, oricum Berglund s-a desprins de nota caracteristica E.S.T.: Dan Berglund’s Tonbrucket (2010)

    • dana zice:

      @ Lanternativa: eu nu am reusit sa ajung la concertul E.S.T. de la Timisoara (spun asta cu mare amaraciune…)si as vrea sa am inregistrarea. multumesc frumos pentru oferta generoasa.

      • Lanternativa zice:

        Np, doar ca o sa dureze un pic. Am sa anunt aici pe MM cand e gata si tot aici o sa pun si link-urile. Am facut DVD-ul un .iso!

        Cu multa placere.

  7. Lanternativa zice:

    Akitsa a scos album nou: Au crépuscule de l’espérance (2010).
    Vechiul stil (un neo-punk IMHO a la DT) ramane alive:

  8. Lanternativa zice:

    Ladies and Gentlemen, iubitori de jazz’n’stuff, urmand discret link-urile de mai jos, puteti intra in posesia concertului sustinut de E.S.T. la Timisoara. Fiind DVD, calitatea sonora si video e foarte ok. In plus, filmarile sunt profesionale…sooooo, gata cu vorbaraia!

    http://www.megaupload.com/?d=M4OZ4T9D
    http://www.megaupload.com/?d=JNAY0P4J
    http://www.megaupload.com/?d=WK0F8FQF
    http://www.megaupload.com/?d=FIZBX5RC
    http://www.megaupload.com/?d=YDYV1WSM
    http://www.megaupload.com/?d=44WSXJJU
    http://www.megaupload.com/?d=QEWV17I0

    P.S. Un mic bonus din partea lui Lante😀

  9. m3shuggah zice:

    Azi dimineaţă am aflat cu părere de rău că Isis s-a desfiinţat după treisprezece ani de activitate şi mai multe albume devenite clasice. Sad but true…

Lasă un răspuns

