27 de gânduri despre &8222;Recomandările lunii martie&8221;

  1. Va recomand calduros noul album al vocalistului de la Sigur Ros: Jonsi. E drept ca albumul ar trebui sa apara pe 4 aprilie, insa cei cae si-au pierdut rabdarea il pot gasi deja online. E foarte fain. Daca nu il gasiti va stau la dispozitie cu un link (as usual).

  2. dana zice:

    Nu gasesc niciun link youtube mai acatarii, vorba este despre „Blending Times” -al cincilea disc ca leader al lui Ravi Coltrane- disc 2009, Savoy Jazz.
    Nu stiu cum mi-a scapat din vizor anul trecut, acum l-am pus in player abia..:)
    Ma gindesc ca nu-i deloc usor sa porti numele Coltrane, lumea iti cere excelenta si nimic altceva…in aceasta idee, discul asta nu stiu daca e excelent, dar e fluent, are consistenta si echilibru; e gindit si executat ca la carte si beneficiaza de aportul unor muzicieni (Luis Perdomo-pian,Drew Gress-bas, EJ Strickland-baterie) care se cunosc de ceva vreme, lucru care se simte la fiecare piesa.
    Frumoasa si tusa de culoare semnata Charlie Haden, la ultima piesa de pe disc.

  3. Am umblat recent în cufărul cu vechituri şi l-am regăsit pe saxofonistul Erwin Vann cu proiectul său solo WORLDS apărut in 1999. Un proiect în care i-a cooptat pe trompetistul Kenny Wheeler şi Norma Winstone – vocal. O mixtură de jazz, ritmuri africane, muzică clasică pe scurt toată experienţa acumulată pe parursul vieţii de muzician.

  4. Lanternativa zice:

    Adevarul e ca, cu cat asculti mai multa muzica, cu atat mai greu gasesti chestii care sa te satisfaca… Nu mai vb de cele care iti pun creierul pe pereti. Chiar daca Ant-Zen este unul din label-urile mele preferate ever, iata ca mi-a scapat proiectul m² a lui Mathis Mootz. Well, wow!

    Industrial / Dark Ambient / Drone si alte sonoritati a la Mike Patton in stare de supra-supradoza:

Lasă un comentariu