Festivalul de Jazz de la Timişoara 2009. Anulat.


In perioada 27-29 noiembrie urma sa se desfasoare la Timisoara a patra editie a Festivalului de Jazz Timisoara. In ciuda faptului ca programul era foarte atragator, nu a gasit sustinerea financiara necesara. Cu toate ca Primaria Timisoara a sustinut acest eveniment, banii nu au fost suficienti.

In acest an nu a existat nici un sponsor interesat de acest festival.

Acest fapt se intampla chiar in anul in care cele doua festivaluri organizate de noi au fost invitate in “EUROPE JAZZ NETWORK”, cea mai importanta organizatie de gen din  lumea jazz-ului.

E trist ca Timisoara nu poate sustine un asemenea eveniment. Pana in ultima clipa am crezut ca toate promisiunile si intelegerile noastre vor fi onorate si respectate, dar se pare ca in acest an au fost alte prioritati.  Multumim colegilor din presa care au fost alaturi de noi si au semnalat programul acestui festival.
N-a fost sa fie!

Cu deosebita consideratie,
MARIUS GIURA
Presedinte
FUNDATIA CULTURALA JAZZ BANAT

Sursa: MuzicadeVest.ro

Printre alţii, urmau să cânte VASSILIS TSABROPOULOS şi ARVE HENRIKSSEN…

Ce să mai zic. Plm.

5 gânduri despre &8222;Festivalul de Jazz de la Timişoara 2009. Anulat.&8221;

  1. Richard Bach zice:

    Schade… 😦

    Pare un grafic care alunecă în jos tot mai halucinant și mai deprimat, de la succesul nebun al primei ediții (unde E.S.T. i-au oferit subsemnatului ceva indescriptibil – deși apoi i-am recenzat lol) la dezamăgirea că sălile nu se mai umplu (și vin mai mult cei de pe alte meleaguri decât timișoreni) și acum asta…

  2. Anul trecut am vrut sa merg exact pentru EST însă n-am reuşit să găsesc cazare iar apoi am avut un deces în familie, deci nici nu se mai punea problema. Nu-mi pare rău pentru că oricum costa enorm biletul (70 lei/seară din câte îmi amintesc?). Adevărul este că nu sunt bani. Unii dintre noi sunt sau şomeri sau îşi primesc jumătate de salariu, deci e explicabil. Da, păcat. Dar mâne va fi şi mai rău aşa că de ce să ne smiorcăim inutil.

Lasă un comentariu