Recomandările lunii noiembrie


89 de gânduri despre &8222;Recomandările lunii noiembrie&8221;

  1. O să încep eu, cu o recomandare puţin maliţioasă. Pentru fanii OPETH, o veste senzaţională: a apărut un nou album! Se numeşte Night is the New Day şi a fost lansat sub numele Katatonia😀😀😀. Îl recomandă chiar Mikael Akerfeldt în persoană. Cred şi eu…

    Altfel, un album excepţional.

  2. Richard Bach zice:

    Gregor Samsa. Over Air, 2009. Muzică veche, interpretări noi. Debutul trupei avea ceva mai tenebros, pe măsura referinței kafkiene; în rest, nimic nu poate fi considerat atât de original sau nefamiliar, în special pentru fanii sigurrosieni. Este însă excelent. Muzică pentru care nu ”post-rock” sau ”ambient”, ci ”sensible. slow. sorrow” sunt cuvinte cheie potrivite.

  3. Eu recomand noul şi recent lansatul album al celor de la The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble, Here Be Dragons. Aici, o mostră:

    Cui îi place bucata asta, îi recomand cam orice de la oamenii ăştia. Mie îmi par exelenţi

  4. Ok, dacă tot am ajuns la TKDE şi dacă tot e noapte cea mai mare parte din zi, vă recomand asta:

    The Great Annihilator are reputaţia că ar fi cel mai accesibil album al lor. Să ascultaţi Swans doar în ambianţa potrivită: noaptea, fără prea multe lumini aprinse; doar lămpi de citit şi lumini de veghe. Michael Gira a produs printre cele mai dark muzici pe care le-am ascultat vreodată (în special pe albumele solo).

  5. domnule Gelu, citind aici despre SWANS mi-a venit o idee, si anume sa recomand un album al lui David Galas – „The Cataclysm” (2007). omul nu are nici o legatura cu Diamanda Galas🙂, desi un „The Sporting Life”/Diamanda Galas + John Paul Jones (1994) merge oricand.

    revenind, David e unul din cei doi membri ai trupei LYCIA (pentru cine o mai tine minte). „The Cataclysm” e foarte misto, insa e posibil sa se adreseze doar unei anumite categorii de ascultatori. daca nu va deranjeaza piesele lungi si pasaje melancolico-dreamy, this is for you then.

    o „monstra” :

    • Fix Lycia (Ionia) voiam să recomand şi eu însă m-am răzgândit şi-am scris de Swans. Mulţumesc. Îmi place mult Lycia. Nu ştiam că tipul mai cântă şi are albume solo. Am rămas cu ideea că s-au retras în pustietate and they lived happily ever after. Diamanda Galas nu mi-a plăcut în mod special, e prea „Adams Family”.

  6. Pe mine personal nu mă atrage o listă interminabilă de comentarii, n-aş avea răbdare să o parcurg… Uneori o copertă de album cu grafică interesantă mă poate determina să-l ascult, sau dacă pot da play la o melodie de pe youtube… şi mai simplu. Cu cât e mai la îndemână, cu atât mai atractiv. Dacă văd un nume şi atât, greu de crezut că am să stau să caut.

  7. Gegen Die Wand (Head On) Soundtrack

    1. Saniye’em – Selim Sesler & Orchestra Feat. Idil Uner
    2. I Feel You – Depeche Mode
    3. Ho Ho – Birthday Party
    4. Not Here – Polvorosa
    5. Tract – Alexander Hacke
    6. Temple of Love – Sisters of Mercy Touched by the Hands of Ofra Haza

    7. Kaymak – Sultana
    8. Die Welt Steht Still – Sam Ragga Band Feat. Jan Delay
    9. Iag Bari (Shantel Remix) – Fanfare Ciocarlia
    10. Yine Mi Cicek – Sezen Aksu

    11. My Man – Mona Mur
    12. After Laughter (Comes Tears) – Wendy Rene
    13. Agla Sevdam – Agir Roman

    14. Fata Morgana – Orientation
    15. Nar-I-Ney – Mercan Dede
    16. Su Karsiki Dagda Bir Fener Yanar – Selim Sesler & Orchestra Feat. Idil Uner
    17. Life’s What You Make It – Zinoba

  8. ora25 zice:

    da dar să vezi la recomandările lunii: mozart, sinatra, air, koop, sandie shaw, thievery corporation şi nu mai reiau…. adică seamănă mai mult a confesional… mi s-a tăiat tot cheful de citit recomandări, le mak, n-ai limite!

  9. Richard Bach zice:

    Măiculiță!😮

    De le mine, m-am gândit, cam două recomandări pe săptămână (maxim). Și lucrez și la o nouă cronică…

  10. Ce-i prea mult strică. Trebuie puse şi 2-3 cuvinte, acolo, sau o imagine, ceva să stârnească interesul cât de cât. Plus că nimeni nu o să stea jumătate de zi să se uite la linkuri pe youtube unu după altul.

    Şi acum, o nouă propunere din partea mea. Aşa, de noiembrie rece cu frunze pe jos, Arms and Sleepers: 2 americani ce fac chestii ambient/electro foarte faine. Am dat de ei pin artworkurile excelente la fiecare material🙂 . Sample-ul din partea mea e de pe ep-ul Bliss Was It In That Dawn To Be Alive

    http://www.trilulilu.ro/caffeine_music/6d527824c4e3e6

  11. încet, încet lumea se va „ordona” şi-şi va restrânge elanul (de altfel bine intenţionat)

    wordpressul se comportă ciudat şi îndărătnic la linkuri şi coduri externe

  12. Richard Bach zice:

    Mă reped să recomand albumul, chiar dacă e o achiziție proaspătă chiar și pentru mine. [i]Wait Till You See Her[/i] e la înălțimea Abercrombie Quartet (familiari cu [i]Cat & Mouse[/i]? cool or what?). Mai mult, mi se pare că piesele interpretate pe scena la Gărâna ([i]Trio[/i], [i]Line-up[/i]) nu-s nici pe departe cireașa de pe tort. Tânărul Thomas Morgan îmi câștigă simpatia cu fiecare ciupire de arcuș, dar mai mult se impune Mark Feldman. În jurul ultimelor piese gravitează ceva special, fermecător.

    Muzică garantat bună. Nu găsesc extrase muzicale, nici nu încarc mesajul cu altele vechi, îl cunoaștem bine pe Abercrombie.

  13. Bark Psychosis sunt undeva între post-rock şi prog, cu o voce masculină foarte plăcută. Au doar două albume, dar sunt foarte faine cap-coadă. Ca sample, una din piesele primului album, Hex, din 1994.

    • Richard Bach zice:

      Îi știu cam de când am început să ascult post-rock (deși întâi de toate a fost Godspeed). „Valabil”, vorba lui Cristi.

  14. mă grăbesc să preiau ştafeta (bark psychosis îmi plac, am adus deja hex)şi să-l recomand (vorba vine) pe saxofonistul francez jean marc padovani

  15. Daca imi permiteti o sugestie, desi nu este in ton cu ultimele posturi. Mutam un mic registrul catre jazz si v-as recomanda ultimul Anouar Brahem: The Astounding Eyes of Rita (2009). Este o colaborare cu basistul Björn Meyer si clarinetistul Klaus Gesing (de la Nik Bartsch’s Ronin). Merita cel putin o auditie!!!

Lasă un răspuns

